خبر خبر

سومین مهمان هفته چه گفت...
نشست "مهمان هفته" با حضور یدا... آقائی صائم مدیر روابط عمومی شرکت در محل همیشگی سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این نشست که با روز ارتباطات و روابط عمومی همزمان شده بود، آقائی صائم طی 75 دقیقه در حضور جمعی از مسئولان روابط عمومی فرودگاههای کشور به پرسش خبرنگاران پورتال پاسخ داد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها با اشاره به روندشکل گیری واحد روابط عمومی در شرکت فرودگاه ها و گذر این واحداز پیچ و خم های خاص اداری، رشد این واحد را طی سال های اخیر مثبت توصیف کرد و موفقیت های اخیر را مدیون تلاش جمعی همه کارکنان ستاد و روابط عمومی ها در فرودگاه های سراسر کشور دانست.

از نگاه مدیر روابط عمومی شرکت، روابط عمومی ها در شرایط کنونی نقشی انکار ناپذیر و تعیین کننده در چرخه مدیریتی سازمان ها بر عهده دارند و این نقش در شرکت فرودگاه ها نیز به خوبی مشهود و تاثیرگذار است.

آقائی صائم در این نشست با افتخار از عملکرد واحد روابط عمومی شرکت یاد کرد و با اشاره به ارائه آمار از طرف سایت بین المللی الکسا که رتبه جهانی و ملی سایت ها را مشخص و اعلام می کند، گفت: بر اساس تازه ترین آمار این مرجع جهانی، پورتال شرکت فرودگاه ها در جایگاه بالای ملی و بین المللی و در رتبه ای به مراتب بالاتر از دیگر پورتال های سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که این باعث افتخار کارکنان روابط عمومی و شرکت است.

آقائی صائم از افزایش تولید اخبار در پورتال هم خبر داد و گفت: تنها در سال 94 تعداد 3000 خبر در پورتال شرکت منتشر شده که تعداد قابل ملاحظه ای از آنها در رسانه های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است.

آقائی نقش روابط عمومی را در تصویب قانون خاص در مجلس ستود و گفت: ارتباط با دستکم 30 نماینده و مصاحبه با آنان درباره قوانین مربوط به شرکت توانست کمک کوچکی برای تلاش های میدانی مدیران در این زمینه باشد.

وی در ادامه به برگزاری بیش از 200 مراسم مختلف طی سال گذشته، تولید صدها دقیقه فیلم مستند و آموزشی و بیش از 11 هزار قطعه عکس، برگزاری دوره های آموزشی و صدها ارتباط رسانه ای با رسانه های جمعی و خبرنگاران و انتقال ده ها قلم اطلاعات اشاره کرد.

با اینحال آقائی وضعیت موجود روابط عمومی را مطلوب دانست اما تاکید کرد برای رسیدن به نقطه ایده آل باید تلاش کرد. به گفته آقائی هنوز مشکلاتی در مسیر فعالیت های روابط عمومی وجود دارد اما از اینکه دیدگاه مدیریتی شرکت نسبت به نقش و جایگاه روابط عمومی در جهت مثبت تغییر کرده باید خشنود بود.

آقائی از نقش روابط عمومی های فرودگاهها هم قدردانی و ابراز امیدواری کرد؛ برای تقویت بنیان ها و زیرساخت های روابط عمومی در فرودگاه ها برنامه ریزی شود و اقدام اساسی صورت گیرد.

آنچه خواندید چکیده ای بود از سخنان مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها که در نشست "مهمان هفته" مطرح شد. مشروح این نشست به زودی منتشر خواهد شد.

-------------------------------------
نظرات
يوسفي() :
سلام
واقعيت امر براين است که جايگاه روابط عمومي شرکت فرودگاهها نسبت به سال هاي پيش بسيار تغييرکرده ، که اين حاصل تلاش مديريت و کارکنان ستادي و فرودگاهي روابط عمومي مي باشد ،در سال هاي پيش شرکت فرودگاهها گمنام و کم آشنا با مردم بود و معمولا شرکت را شعبه ايي از سازمان و يا ختي شرکت هاي هواپيمايي مي دانستند اما امروزه اين وضعيت خيلي متفاوت شده است . از زحمات همکاران ، مدير محترم روابط عمومي ستاد و فرودگاهها تشکر و قدرداني مي کنيم و اميدواريم اين واحد به خوبي ديده و ياري شود.
کارمند() :
باسلام و احترام
از تلاش و زحمات ستودني جناب آقايي وهمکاران محترم شان بسيار سپاسگزارم .

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری