خبر خبر

کسب رتبه برتر در پاسخگویی، ثمره احترام به حقوق شهروندی است
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران، کسب رتبه برتر توسط اين شرکت در پاسخگویی به شهروندان در میان سازمان‎ها و شركت‎هاي تابعه وزارت راه و شهرسازی را ثمره احترام به حقوق شهروندی در این مدیریت ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رسول غلامی‎نیا در این رابطه گفت: مديريت ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران، همواره پاسخگوي درخواست‎هاي شهروندان  در سامانه‎هاي نظارتي و رسيدگي به شكايات "سامد" نهاد رياست جمهوري، سازمان بازرسي كل كشور و پورتال شركت بوده‎ است.

وی با اشاره به راه‎اندازي سامانه جامع خدمات شهروندي "شهراه" در وزارت راه و شهرسازي گفت: شهروندان می توانند در این سامانه درباره نحوه خدمات بخش‎های مختلف اظهارنظر کنند و همچنین میزان رضایت خود را از نحوه پاسخگویی به درخواست‌ها در این سامانه اعلام کنند.

غلامی‎نیا افزود: به محض راه‎اندازي این سامانه در سال 1394 كه پنجره واحد خدمات سازمان‎ها و شركت‎هاي تابعه وزارتخانه به عموم ملت بزرگ ايران محسوب می‎شود، ضمن اتصال همه فرودگاه‎هاي كشور به این سامانه، با ارسال نامه و بخشنامه‎هایی، آنها را ملزم به معرفی این سامانه در ترمينال فرودگاه‎ها و پاسخگويي سريع و مستند به درخواست‎هاي شهروندان در زمينه خدمات فرودگاهي کردیم که این کار به خوبی انجام شد.

وی با اشاره به توجه خاص به پاسخگویی به شهروندان و حفظ حقوق آنها در شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاه‎های تابعه گفت: حاصل این کار، ثبت پاسخگویی 100 درصدی شرکت به شهروندان در سامانه شهراه بود که باعث كسب رتبه برتر در بين دستگاه‎هاي اجرايي تابعه وزارت متبوع و تأييد آن توسط مقام عالي وزارت شد.

غلامی‎نیا در پایان ابراز امیدواری کرد که با ادامه یافتن این روند و بهبود آن، رضایت هرچه بیشتر شهروندان از فرودگاه‎های کشور حاصل شود.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری