خبر خبر

ايجاد آرامش و آسايش در فرودگاه ها موجب روحيه مثبت در مسافران مي شود
رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران در جمع کارکنان فرودگاه اهواز گفت: آرامش و آسايشي که در فرودگاه‎ها به مسافر مي‎دهيم باعث آغاز خوب سال جديد مي شود و با تاثير مثبت بر روحيه آنها مي‎تواند بر عملکرد يکسال آينده شان نيز اثر بگذارد.
به گزارش روابط‎عمومي شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران، سياوش اميرمکري امروز، در چهارمين روز از سال جديد و در سومین سفر نوروزی خود با حضور در فرودگاه اهواز ضمن بازديد از نحوه عملکرد بخش‎هاي عملياتي اين فرودگاه، ضمن ابراز رضايت از تلاش‎هاي کارکنان آن براي خدمت‎رساني به مسافران گفت: ما دو وظيفه اصلي داريم يکي ارائه خدمات به مسافران و ديگري ارائه خدمات ايمن به شرکت‎هاي هواپيمايي است. بخش اول بيشتر مورد قضاوت قرار مي‎گيرد و مردم ما را بيشتر با اين خدمات ارزيابي مي کنند. اگرچه همکاران ما در فرودگاه‎ها به تنهايي در ارائه خدمات موثر نيستند و ارگانها و سازمان‎هاي ديگر و شرکت‎هاي هواپيمايي و شرکت‎هاي خدمات فرودگاهي همه با هم اين خدمت را ارائه مي‎دهند و يک حاصل يک کار گروهي است.
وي افزود: اگر گفته مي‎شود فرودگاه عملکرد خوبي دارد نشان دهنده اين است که اين گروه با هم هماهنگي و همکاري خوبي داشته است که هنر مدير فرودگاه است که توانسته است اين هماهنگي را ايجاد کند.
اميرمکري ادامه داد: به اميدخدا در سال 98 اين هماهنگي‎ها و همکاري‎ها بيش از قبل به وجود آيد و ما هم به عنوان مديران ستادي وظيفه خود مي‎دانيم در مسير ايجاد اين هماهنگي‎ها و کمک به همکاران براي ارائه خدمات بهتر به مردم تمام تلاش خود را انجام دهيم.
وي ادامه داد: اميدوارم در سال 98 با يک برنامه‎ريزي خوب و حساب شده و استفاده از نظرات همکاران متخصص و سازمان‎هايي که با ما همکاري دارند با مشارکت جمعي بتوانيم سطح ايمني و خدمات را در فرودگاه‎هاي کشور افزايش دهيم.
اميرمکري با اشاره به اينکه در طول سال 98 با يک برنامه‎ريزي ساختارمند براي بازديد از فرودگاه‎ها و شنيدن موضوعات، مشکلات و نيازهاي فرودگاه با اعضاي هيئت مديره و مديران مربوطه اقدام خواهد شد، گفت: تلاش خواهيم کرد از امکانات و منابع به نحو مطلوب براي پيشبرد اهداف شرکت و فرودگاه‎ها و در نهايت ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده کنيم.
وي در پايان گفت: در چند فرودگاهي که پيش از اين رفتم از خوشوقتي بود که برخي مسافران از خدمات ارائه شده تشکر و قدرداني مي‎کردند و آرامش و آسايشي که در فرودگاه‎ها به مسافر مي‎دهيم باعث آغاز خوب سال جديد براي آنها مي‎شود و با تاثير مثبت بر روحيه آنها مي‎تواند بر عملکرد يکسال آينده‎شان نيز اثر بگذارد.
-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری