خبر خبر

اشراف قابل تحسين روابط عمومي شرکت فرودگاه ها بر موضوعات تخصصي حوزه هاي فرودگاهي
مديرکل فرودگاه هاي گلستان با بيان اينکه روابط عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران مرکز توليد پيام و اطلاعات است، تاکيد کرد که روابط عمومي با اشرافي که بر موضوعات تخصصي شرکت دارد اقدامات فرودگاهي را به خوبي پوشش داده است.

رامین آذری، در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی ستاد در چند سال گذشته بسیار حرفه ای شده و با تخصصی کردن امور در بخش های مختلف روابط عمومی و به کارگیری نیروهای متخصص در این قسمت ها خوشبختانه توانسته همه حوزه ها را پوشش دهد و در مسیر تعالی و پیشرفت هر روز رو به جلو حرکت می کند .

وی ادامه داد: تخصصی کردن بخش ها در روابط عمومی یکی از کلیدهای موفقیت این واحد است و متخصصان روابط عمومی در هر بخش تخصصی به صورت حرفه ای و در عالی ترین سطح ممکن به تولید تخصصی محصولات رسانه ای و ارایه خدمت مشغول هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان با بیان اینکه روابط عمومی در حقیقت حلقه ارتباط  هر دستگاه با جامعه است و در جهت دادن به افكار افراد و همچنین انتقال انتظارهای آنها نقش مهمی دارد، افزود: موضوع کاری روابط عمومی‌ها در عصر حاضر بسیار دشوار و پیچیده است. اگر روابط عمومی را صرفا بازگو کننده و بازنشر دهنده اخبار بدانیم، بی تردید به بیراهه رفته ایم، خبری که ارزش‌افزوده اطلاعاتی نداشته و فقط بازگو کننده باشد، ارزش خاصی در این دوره ندارد بلکه به همراه خبر باید تفسیر، پیام، پیشینه و ماموریت پیرامون آن خبر نیز منتقل شود.  

وی ادامه داد: روابط عمومی  مرکز تکثیر خبر نیست  بلکه به‌عنوان مرکز تولید پیام و اطلاعات مطرح می شود و خوشبختانه امروزه با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاع رسانی، روابط عمومی، تمام فرودگاه های کشور را تحت سیطره و پوشش رسانه ای خود دارد و با اشراف بر موضوعات تخصصی شرکت اقدامات فرودگاهی را به خوبی پوشش می دهد.

وی تاکید کرد: استفاده از افراد متخصص و با تجربه و ابزارهای به روز و نوین در انجام ماموریت های رسانه ای، تعامل خوب و سازنده با خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و به روز بودن پورتال و شبکه های اجتماعی مجازی شرکت از نقاط قوت روابط عمومی است.

آذری همچنین گفت: برای اعتلای فعالیت روابط عمومی، باید به منابع انسانی ارزشمند این حوزه به عنوان بزرگترین سرمایه های روابط عمومی توجه ویژه داشت. تثبیت جایگاه شغلی، افزایش انگیزه و رضایتمندی کارکنان، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کاربردی، بهره گیری از مشاوره و راهنمایی استادان و خبرگان روابط عمومی، استفاده مطلوب از امکانات و ظرفیت های فضای مجازی، شبكههای اجتماعی، پرتال، نشريات و ارتباطات درون و برون سازماني، تجهیز و استفاده مطلوب از تجهیزات به روز و پیشرفته در انجام ماموریت ها و دستیابی به اهداف سازمانی می تواند موجب تقویت و اعتلای فعالیت های روابط عمومی شود.

 

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری