خبر خبر

نقش روابط عمومي شرکت فرودگاه ها در افزايش عاطفه سازماني/ ضرورت اصلاح کارشناسي ساختار روابط عمومي
مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در جلسه ديدار همکاران ستاد روابط عمومي شرکت با مديرعامل تاکيد کرد که مجموعه روابط عمومي از آمادگي کافي براي نقش آفريني هرچه بيشتر در ايجاد انسجام و افزايش عاطفه سازماني برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، یداله آقائی صائم در این نشست که به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل و احمد مظفر، مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت سال 81 شکل گرفت، افزود: اکنون در این مجموعه 64 نیروی انسانی در فرودگاه ها و ستاد داریم که شامل 37 مسوول روابط عمومی فرودگاهی، 13 نیروی ستادی و 14 رابط خبری در واحدهای مدیریتی شرکت است. 11 نیروی انسانی روابط عمومی شرکت خانم و 53 نفر آقا هستند. 28 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد، 59 درصد کارشناسی و 2.2 درصد نیز دارای مدرک کاردانی هستند. 99 درصد کارکنان روابط عمومی بیش از 10 سال سابقه کار دارند و 21 درصد رسمی، 10 درصد پیمانی و مابقی قراردادی هستند.

وی گفت: خوشبختانه روابط عمومی شرکت مورد توجه تشکیلات مختلف از جمله انجمن روابط عمومی ایران قرار دارد و به عنوان عضو شورای سیاستگذاری انجمن جایگاه خوبی یافته و سال گذشته توانست مقام های برتر همایش انجمن روابط عمومی های کشور را کسب کند.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: روابط عمومی شرکت جایگاه بسیار خوبی در سطح وزارت راه و شهرسازی دارد و ترکیب همکاران روابط عمومی به گونه ای است که حتی خروج یک نفر به کار روابط عمومی لطمه می زند.

آقائی صائم پیشنهاد راه اندازی موسسه فرهنگی و هنری روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را برای پوشش هرچه بیشتر فعالیت ها به صورت حرفه ای با همکاری کارشناسان فرهنگی و هنری زبده کشور مطرح کرد و گفت: روابط عمومی با حضور در کنار مدیریت ارشد و همگام شدن با آنها، تولیدات خبری، اطلاع رسانی و هنری خود را هرچه بیشتر با سیاست های اصلی شرکت همراه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باعث افزایش عاطفه سازمانی در صنعت فرودگاهی می شود، افزود: شهادت می دهم که همکاران من در روابط عمومی جزو پرکارترین کارکنان شرکت هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین یکی از مهمترین خصایص روابط عمومی را امانت داری در عرصه های مهم و حساس عنوان کرد.

روابط عمومی امروز یک سامانه تحلیلگر و بازوی مشاورتی در شرکت است

همچنین در این نشست، محمد عباسی، رییس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی عنوان کرد: روابط عمومی کار خودش را از نقطه صفر شروع کرد و امروز به مانند یک سامانه تحلیلگر و بازوی مشاورتی و فکری در بالاترین سطح هرم مدیریتی نقش خودش را اجرا می کند.

عباسی همچنین با بیان اینکه ساختار کنونی روابط عمومی متقن نیست، افزود: این ساختار به اصلاح جدی و کارشناسی نیاز دارد گرچه با اصلاح ساختار روابط عمومی، سطح انتظار از آن نیز بالا می رود. 

گفتنی است؛ این نشست صبح امروز در سالن کنفرانس روابط عمومی برگزار شد.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری