خبر خبر

راه‎اندازي سامانه مکانيزه پايش رضايت مسافران/ با ذره‎بين مسافران، خدمات فرودگاه مهرآباد رصد مي‎شود
با هدف ارتقاي سطح خدمات، سامانه مکانيزه نظرسنجي و رضايت مسافران در فرودگاه مهرآباد راه‎اندازي شد.

به گزارش روابطعمومی فرودگاه مهرآباد، این سامانه نظرسنجی جدید برای اولین بار در سطح فرودگاههای کشور و به صورت آزمایشی در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد نصب و در حال پایش نظرات مردمی است.

این سامانه که با کمک گرفتن از توان و دانش داخلی کشور ساخته شده است به شیوه فرودگاههای تراز اول دنیا کیفیت خدمات را با استفاده از نظرات افراد خدمت گیرنده میسنجد و به منظور دسترسی راحت ۱۵ دستگاه از آن در نقاط مختلف ترمینال یک، همچون سالن عمومی و ترانزیت، کانترهای پذیرش و صدور کارت پرواز، واحد اطلاعات، نمازخانهها، رستورانها و فروشگاهها قرار داده شده است.

کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ)یکی از موارد مهم مورد تاکید سازمان بینالمللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) است که به دنبال سنجش سطح خدمات فرودگاهها از نظر مسافران و مراجعان است و با توجه به پرسشنامه استاندارد و تحلیل آنها نقاط قوت و ضعف موجود در فرودگاهها مشخص میشود.

فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از فرودگاهای پیشرو در ASQ از پنج سال پیش اقدام به جمعآوری نظرات مسافران کرده است و اکنون با استفاده از سامانههای جدید در تلاش اسنت که زمینه دسترسی و پاسخگویی آسان و سریع مسافران را فراهم کند.

گفتنی است، با توجه به اینکه این سامانه میتواند در راستای مقوله مشتریمداری و مشتريگرايي در بازار رقابت جهاني، تکریم مسافران و افزایش رضایت آنها، کمک شایان توجهی را به حوزه فرودگاهی ارائه کند بزودی در سایر ترمینالهای فرودگاه مهرآباد نیز راهاندازی خواهد شد.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری