خبر خبر

فعاليت هاي گسترده روابط عمومي شرکت فرودگاه ها در برندسازي/ نقش موثر ارتباطات رسانه اي و تبليغات محيطي در تحقق اهداف روابط عمومي
سرپرست روابط عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در مراسم آغاز به کار دوره آموزشي «هنر خوب نوشتن» يکي از اصلي ترين برنامه هاي مديريت روابط عمومي را تلاش براي برندسازي و استفاده از امکانات موجود براي معرفي فعاليت ها و ماموريت هاي شرکت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، عباس مسیبی، امروز (24 دی) در مراسم آغاز به کار دوره آموزشی مسوولان روابط عمومی ستادی و فرودگاهی در سخنانی با اشاره به سختی ها، فشارهای روانی و استرس های کار روابط عمومی از ارتباطات به عنوان یکی از مهمترین محورهای فعالیت های این حوزه یاد کرد و گفت: رویکرد جدید روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شناساندن این شرکت است و تا وقتی برندسازی نشود، بسیاری از مسائل حل نخواهد شد.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه برای داشتن روابط عمومی قوی باید زیرساخت های لازم فراهم شود، خبر داد: با حمایت و دستور مدیرعامل، به زودی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران صاحب ساختار تشکیلاتی مجزا و اداره ای مشخص می شود.

وی یکی از اصلی ترین برنامه های مدیریت روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را استفاده از امکانات موجود برای برندسازی شرکت عنوان کرد و گفت: در این راستا اقدامات مفید زیادی انجام شده است که در این راستا می توان به راه اندازی واحد ارتباط با رسانه و ارسال اخبار تولیدی کارشناسان خبری پورتال پیش از انتشار به خبرگزاری های پرمخاطب اشاره کرد که به افزایش میلیونی بازدید اخبار شرکت انجامیده است. همچنین تلاش شده از فعالیت جزیره ای روابط عمومی 53 فرودگاه کشور ممانعت شود و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های موجود در فرودگاه ها در حوزه تبلیغات محیطی فرودگاهی برای معرفی خدمات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بهره مند شویم.

مسیبی از سرمایه گذاری موثر بر مستندسازی پروژه های فرودگاهی خبر داد و افزود: یکی از برنامه های روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که در پروژه افتتاح رادار کوشک بزم کلید خورد، تهیه مستند جامع از طرح های بزرگ فرودگاهی و ارسال به رسانه ملی به عنوان خوراک خبری است که می تواند در افزایش زمان پرداختن به پروژه های فرودگاهی در رسانه ملی موثر باشد.

وی افزود: به دنبال گنجاندن بندی در قراردادهای عمرانی و تجهیزاتی برای مستندسازی حرفه یی از روند اجرای پروژه ها هستیم که توسط پیمانکاران با نظارت روابط عمومی شرکت انجام شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است بر ضرورت برنامه ریزی برای افزایش ارتباط های درون و برون سازمانی روابط عمومی فرودگاه ها تاکید کرد.

نقش موثر روابط عمومی در ایجاد انسجام سازمانی

همچنین در این مراسم، رضا بدیعی فرد، مدیرکل فرودگاه های استان فارس در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری دوره آموزشی مسوولان روابط عمومی ستادی و فرودگاهی در شیراز عنوان کرد: روابط عمومی یکی از شیوه های مهم انتقال پیام به مخاطبان به شمار می رود که امروز به عنوان یک علم و تخصص از جایگاهی ویژه برخوردار است.

وی از روابط عمومی به عنوان حلقه واسط میان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و گروه های صاحب قدرت خارج شرکت یاد کرد و گفت: روابط عمومی دارای نقشی موثر در شکل دهی افکار عمومی هر سازمان است که دست اندرکاران این حوزه باید بدانند که در جایگاهی خطیر قرار دارند.

بدیعی فرد با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در برجسته سازی جایگاه شرکت افزود: برای تحقق این امر باید مسوولان روابط عمومی دارای تعامل گسترده محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی باشند و به حوزه های مختلف تخصصی تسلط داشته باشند.

وی همچنین گفت: روابط عمومی ها می توانند نقش موثری در ایجاد یک انسجام سازمانی داشته باشند و می توانند با ورود به موقع مانع بروز تفرقه ها و یا انعکاس نادرست اخبار از درون و بیرون سازمان هایشان شود.

به گفته وی؛ گاه برخی رسانه ها از یک حقیقت برای بیان امری دروغ و یا از یک پیام دروغ برای بیان حقیقت استفاده می کنند که جای تاسف دارد.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری