خبر خبر

ارتقاي خدمات فرودگاهي مهرآباد در استقبال از مسافران نوروزي
تغيير برنامه پروازي پيش از حضور مسافر در فرودگاه اطلاع رساني شود/ استقرار نماينده شرکت هواپيمايي در شرايط اضطراري
با نزديک شدن به پايان سال 98، اقدامات ويژه يي در فرودگاه بين المللي مهرآباد براي بهره برداري از طرح هاي نيمه تمام و ارتقاي خدمات براي استقبال از مسافران نوروزي آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه در این باره گفت: با تلاش کارشناسان حوزه فنی مهندسی وتسهیلات فرودگاهی با نظارت عملیات هوانوردی اقدامات مطلوبی در ترمینال ها برای تسهیل در تردد مسافران و کاهش زمان اعزام و پذیرش و همچنین دسترسی آسان و سریع آنها به هواپیما انجام شده است.

مرادی افزود: در این راستا چهار گیت خروج به خروجی های ترمینال یک اضافه شده و دو دستگاه ایربریج و دو مسیر کریدور خروجی(باس لانچ) در ترمینال یک به بهره برداری رسیده است. 

وی همچنین برنامه ریزی برای شناسایی نقاطی که بیشترین سطح نارضایتی مسافران فرودگاه را شامل می شود، خبر داد.

مرادی گفت: از جمله مهمترین برنامه های مهرآباد در آستانه نوروز می توان به راه اندازی ایربریج ها، زیباسازی ترمینال ها و فضای فرودگاه، بهبود تهویه هوای ترمینالی، بررسی ظرفیت پارکینگ ها و نظارت بر ارایه خدمات بهتر آنها اشاره کرد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود: دستورالعمل های نوروزی درباره اقدامات شرکت های هواپیمایی وهندلینگ کنندهها ابلاغ شده و شرکت ها موظف هستند، تاخیرهای احتمالی یا هرگونه تغییر در برنامه پروازی را تا پیش از حضور مسافران به فرودگاه اطلاع رسانی کنند. همچنین برای جایگزین پرواز در شرایط ویژه و استقرار نماینده تام الاختیار در شرایط اضطراری اقدام کنند.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری