خبر خبر

پيشتازي شرکت فرودگاه ها در ارزيابي دولت الکترونيک/ کسب رتبه نخست در ميان سازمان هاي وزارت راه و شهرسازي
مديرکل مخابرات و فناوري اطلاعات هوانوردي از موفقيت شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران در کسب رتبه اول ارزيابي دولت الکترونيک در بين سازمان ها و شرکت هاي تابعه وزارت راه و شهرسازي با رشد بيش از ۱۰۰ درصد در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ مجید یارندی با اعلام این خبر گفت: این موفقیت با وجود موانع و مشکلات و با زحمات بی دریغ، متعهدانه و پیگیرهای مستمر و مضاعف کارگروه متولی دولت الکترونیک در اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی صورت گرفت.

وی در تشریح مراحل انجام شده برای کسب این موفقیت گفت: به دنبال تاکید مدیرعامل محترم مبنی بر ضرورت ارتقاء و بهبود جایگاه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در ارزیابی های دوره ای که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور صورت می گیرد و همچنین در راستای نیل به اهداف عالی شرکت در حوزه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع در پیشبرد آن کارگروهی به عنوان متولی دولت الکترونیک در اداره کل مخابرات مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی به منظور بررسی و نظارت بر پیاده سازی و اجرای دستورالعملها مرتبط با آن حوزه، تشکیل شد.

یارندی با اشاره به موانع موجود از جمله کمبود نیروی انسانی در اجرای این فرآیند گفت: خوشبختانه تیم مسئول حوزه دولت الکترونیک با حداقل نفرات و به صورت چندپیشگی، متعهدانه و با پیگیرهای مستمر این اتفاق مهم را رقم زدند.

مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی به بیان اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و گفت: احصاء خدمات و زیرخدمات جدید شرکت، پیگیری و برگزاری جلسات متعدد با سازمان های مذکور جهت تایید و تخصیص شناسه به خدمات جدید شرکت،بارگذاری اطلاعات مرتبط با خدمات شناسه دار شرکت در پرتال MARDOM.IR ،تهیه و تدوین توافقنامه سطح خدمت برای هریک از خدمات شناسه دار جهت بارگذاری در پرتال MARDOM.IR، تهیه و تدوین سوالات متداول برای هریک از خدمات شناسه دار جهت بارگذاری در پرتال MARDOM.IR، ایجاد میز خدمت در پرتال شرکت منطبق با استانداردها و چارچوب مورد تایید سازمان های ذیصلاح، فراهم نمودن امکان دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی در خصوص پیش نویس قوانین و مقررات در راستای ایجاد مشارکت های مردمی، فراهم نمودن امکان نظرسنجی توسط خدمت گیرندگان در خصوص هریک از خدمات شناسه دار شرکت، پیگیری در خصوص برقراری لینک ارتباطی احراز هویت، تهیه و بارگذاری راهنمای تصویری به منظور تسهیل در کاربری خدمات اعلان پرواز و طرح پرواز الکترونیکی، استانداردسازی صفحه مزایدات و مناقصات شرکت در پرتال، امکان بهرمندی افراد کم توان از محتوای پرتال شرکت از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه بود.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری