خبر خبر

تحقيق و يقين، پايه و اساس پروژه بهسازي باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد
عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهي در بيست و نهمين جلسه کنترل پروژه بهسازي باند ۲۹ چپ، پايه و اساس اين پروژه را بر اساس تحقيق و يقين عنوان کرد و بر پرهيز از ريسک در اجراي اين پروژه تاکيد کرد.
به گزارش روابط عمومي فرودگاه بین المللی مهراّباد؛ بیست و نهمین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند 29 چپ با حضور اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد، مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاهی، نمایندگان گروه مشارکت و مدیرعامل مشاور کارفرما به همراه تعدادی از مسولان ذیربط و معاونین فرودگاه مهرآباد برگزار شد. 
در این جلسه گزارشی درباره اقدامات هفته گذشته و بررسی صورتجلسه قبلی کنترل پروژه فرودگاه بین المللی مهرآباد ارائه شد.
همچنین بررسی و تعيين تکلیف نقشه های سیستم روشنایی باند 29L برای اجرا تا هفته آینده مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه به منظور تعیین تکلیف طرح اختلاط بیندر 1 و لایه پلیمر، مقرر شد نتیجه نهایی تا چهارشنبه آینده در جلسه کنترل پروژه اعلام و نمونه ای از طرح تایید شده اجرا شود.
ارایه برنامه جبرانی اصلاحی اجرای پروژه پس از تایید مشاور گروه مشارکت و کارفرما در جلسه هفته آینده کنترل پروژه با دلایل تاخیر نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در این نشست معرفی برنامه اصلاحی جبرانی به منظور تحقق نهایی طرح، پایبندی تمام بخش‌های اجرایی به برنامه زمانبندی، پرهیز از ریسک در اجرای این پروژه، اجرای این پروژه بزرگ بر پایه تحقیق و یقین را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمام توان و تلاش شرکت فرودگاه‌ها در راستای تامین ملزومات و اجرای این پروژه به کار گرفته شده است.
-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد

درج نظر درج نظر

تازه‌ترین اخبار تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه ها اطلاعیه ها

گزارش تصویری گزارش تصویری